• 50-lecie Szkoły Podstawowej nr 1

• Szkoła Podstawowa nr 1 w Niemodlinie

• „Ocalić od zapomnienia” 2015

Szkolny blog!

Masz pomysł na interesujący tekst?!
A może masz już taki gotowy tekst?
Teraz możesz się już nim pochwalić na szkolnym blogu:
kreatywne teksty blox.pl
Więcej informacji tutaj

Ogłoszenie

W związku z remontem mostu od dnia 14.03.2018 (środa) będzie zorganizowany dowóz do szkoły dla uczniów zamieszkałych w Wydrowicach oraz w Niemodlinie na ul. Wyzwolenia i ul. Świętojańskiej.
Godziny odjazdu autobusu:
7.45 – przystanek w Wydrowicach
7.47 – zjazd na ul. Słoneczną
Powrót:
13.30 – przystanek przy szkole (autobus do Grodźca)
15.12 – przystanek przy szkole (autobus do Lipna)

Uczniowie klasy VIc w dniach 8-10 czerwca 2015 r. udali się na klasową wycieczkę do Wisły, Ustronia i Zatoru. Oto relacja uczniów z tego wydarzenia.

Wyruszyliśmy z małym opóźnieniem, ale na szczęście potem wszystko szło już zgodnie z planem. Pierwszym punktem na naszej liście było zwiedzanie Leśnego Parku Niespodzianek w Ustroniu. Park ten to edukacja i rekreacja w jednym. Wielkie wrażenie zrobiły na nas muflony i daniele, które swobodnie przemieszczały się wśród zwiedzających, i które można karmić z ręki. W zagrodach zobaczyliśmy m.in. żubry, jelenie szlachetne, sarny, dziki, żbiki, jenoty oraz różne ptaki.

Dnia 18.06.15 klasa IC i ID były w Straży Pożarnej w Niemodlinie. Poznały na czym polega praca strażaka, obejrzały wyposażenie samochodu, przymierzały hełm i miały okazję przejechać się wozem strażackim. Największą atrakcją było pompowanie i lanie wodą. Zwiedzaliśmy także pomieszczenia, w których strażacy przygotowują się do akcji. Uczniowie byli bardzo zainteresowani przygotowanymi pokazami, np. przecinanie drzwi samochodu specjalnymi nożycami oraz jak należy zabezpieczyć osobę poszkodowaną przed przyjazdem pogotowia.

Wszyscy radośni i zadowoleni wraz z Panią Celiną Kownacką i Panią Aliną Kapustą wracali do szkoły.

P. C. Kownacka
P. A. Kapusta

Rok szkolny to dla nas nie tylko obowiązki, nauka, sprawdziany i odrabianie lekcji. Każdy z nas wie, że w trakcie 10 miesięcy przychodzi też czas na szkolne wycieczki. Jest to okazja do odpoczynku, nawiązania bliższych relacji z kolegami, wychowawcą oraz innego sposobu na zdobywanie wiedzy.

W dniu 18 VI 2015 r. udaliśmy się na wycieczkę po Ziemi Kłodzkiej. Pierwszy przystanek to Średniowieczny Park Techniki w Złotym Stoku. Tam zobaczyliśmy różne ciekawe maszyny i narzędzia. Najwięcej emocji i wrażeń dostarczyło nam przejście przez labirynt strachu, a potem spotkanie z Katem w jego chacie. Kat opowiedział dlaczego w pracy ma "urwanie głowy". Potem byliśmy w Muzeum Zabawek w Kudowie Zdrój. Oglądaliśmy zabawki , którymi bawiły się nasze mamy, babcie a nawet prababcie. Wykazaliśmy się dużą wiedzą z tej dziedziny. Następnie poszliśmy do Parku Zdrojowego, do Pijalni Wód Mineralnych.

Ostatnim punktem były Błędne Skały. W strugach deszczu spacerowaliśmy labiryntem skalnym po Parku Narodowym Gór Stołowych.

Zmęczeni, ale zadowoleni wyjechaliśmy w drogę powrotną do Niemodlina.

Wycieczka bardzo nam się podobała. Wiele dowiedzieliśmy się, zobaczyliśmy ciekawe miejsca i sprawdziliśmy swoją kondycję fizyczną.

2b i 3a

Jak wielbłąd Kuba z kucem Pokemonem

umilali chwile za miastem spędzone.

Jak niezastąpiona ochotnicza straż

przy ognisku wodą częstowała nas!

Jak kulturę regionu wspólnie poznawali

podczas pikniku w skansenie Ci duzi i mali!

Jak dla mam występowali, spektakl pięknie odegrali,

własnym ciastem częstowali, prezentami dziękowali,

potem wspólnie tańcowali, jedli, pili i śpiewali!!!